.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری ۲ کلاهبردار و سارق مسلح در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای و سارق مسلح و کشف ۷ فقره کلاهبرداری خبر داد.
دستگیری ۲ کلاهبردار و سارق مسلح در بابل

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران در پی وقوع چند فقره جعل و کلاهبرداری با پیشنهاد قیمت بالا و ارائه چک‌های جعلی از فروشنگان خودرو‌های زانتیا و فروش این خودر‌ها بصورت اوراقی در سطح شهرستان بابل و دیگر شهر‌های استان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

او افزود: مأموران پلیس آگاهی و پاسگاه لاله آباد شهرستان بابل با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، ۲ کلاهبردار حرفه‌ای را با یک دستگاه خودروی زانتیا با پلاک جعلی شناسایی و هردوی آنها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری، یک دستگاه خودرو زانتیا و ۴ جفت پلاک جعلی خودرو از متهمان دستگیر شده، گفت: ماموران پس از دستگیری متهمان پی بردند که آنها سابقه ۷ فقره جعل و کلاهبرداری از فروشندگان خودرو‌های زانتیا و اروراق نمودن این خودرو‌ها داشته و به جرم سرقت مسلحانه در یکی از شهرستان‌های استان نیزتحت تعقیب قضایی می‌باشند.

 

سرهنگ داداش تبار با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، افزود: شهروندان قبل از هرگونه معامله‌ای بویژه معامله خودرو از صحت و سلامت مدارک خودرو‌ها و همچنین هویت خریداران و فروشندگان آن با انجام استعلام از مبادی ذیربط مطمئن شوند تا مورد سوء استفاده افراد فرصت طلب قرار نگیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.176 seconds.